Alla inlägg under mars 2012

Av Christina - 19 mars 2012 20:43



 



Jag blev väldigt klädinspirerad när jag såg

filmen "The Artist" i helgen.


Kläder från 20-talet,

hur snyggt är inte det?


Supersnyggt och oftast väldigt bekvämt,

skulle jag tro.




Bio

Av Christina - 18 mars 2012 00:00


 


Det blev stumfilm i form av "The Artist".

Härlig filmkväll!


Innan det -

promenad genom stan

och sushi i Kungshallen.



  


  


    

Foto · Konst
Av Christina - 17 mars 2012 09:15


Jag ska nog träffa en kompis inne i stan idag och tänkte

att jag skulle fota några härligt, soliga bilder.

Typ folk som sitter och äter glass i Konserthustrappan och så.

Tyvärr ser det ut som om jag får söka andra motiv.

Vi får se vad dagen bjuder på.

Först frukost och sen ut på en promenad

där jag har "Spanarna" i P1 i lurarna.

Ha det gott! 



 

Av Christina - 16 mars 2012 16:45

 

   



                            En trevlig helg önskar jag eder!


 
Av Christina - 14 mars 2012 21:30



Morgonen fick en rivstart

när vi kom på att dottern hade glömt

att ta sitt långtidsverkande insulin igår.

Det har faktiskt inte hänt på de tre år

hon har haft diabetes.


Svårt att tänka klart i morgonbrådskan.

Var var sonens gympabyxor?

Och jag som hade tänkt vara tidigare på jobbet.


Nu har det hänt, att vi glömde att påminna

om sprutan igår och det har faktiskt gått bra ändå.

Då kan åtminstone jag tänka mer klart nästa gång.


I morgon vill jag ha en god morgon!


 

Av Christina - 13 mars 2012 20:21



          

           Man får väl ändå säga att det är vår nu?



     




Av Christina - 12 mars 2012 07:15

   



Jag hittade några fler bilder från sportlovets Yasuragibesök.

De hade en utställning med vackra tavlor gjorda av kimonos.

Ögongodis!


Av Christina - 11 mars 2012 11:15


Vi hade en väldigt trevlig kväll igår med god mat och strålande underhållning.

Barnen hade FF här hemma med sina kompisar, för första gången.


Nu är det söndag förmiddag och dottern vill sy en topp, fast helst av

ett randigt tyg. Vi får besöka den lokala tygaffären vid tillfälle.


Apropå momsen, så sätter jag mig mer in i det hela till sommaren.

Just nu måste jag tänka på mina sexor i skolan i första hand.


Däremot besökte jag i fredags ett tryckeri,

där jag tänkte börja provtrycka vykort i liten skala.


Dags för en stärkande promenad.

Ha det gott!



  


Björkdunge



  


Självporträtt

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Translation

Fotoutmaning

 

 

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards