Alla inlägg under mars 2012

Av Christina - 10 mars 2012 15:28

 


Jag håller på att dra upp riktlinjer för att starta min lilla

fotoverksamhet. Jag snubblade till lite när jag kom till

det här med moms, ingående och utgående.

Termer jag inte är så bekant med.


Jag tar en liten paus så länge och tar

en helkväll med maken på stan.

Först restaurant Dado och sedan 

Henrik Fexéus show på Rival.


Den innehåller mycket tankeläsning.

Undrar ifall det är fler i publiken som

sitter och funderar på moms?.....


Trevlig kväll!


    

Av Christina - 9 mars 2012 17:40

 


Fredagsmys


och en ny design av Emelie.


Trevlig helg!



 


 

Av Christina - 8 mars 2012 21:46


En annan glädjekälla att rekommendera

är musiken från bandet Marillion.

Ganska okända, men med över 30 år

och 16 studioalbum bakom sig.


Spelar på Debaser i Stockholm den 29 juli!




 



Av Christina - 7 mars 2012 21:44



Här till höger så länkar jag till en helt lysande blogg

skriven av Karma Stålnacke.

Det är en inspirerande och fartig blogg

skriven av en ung och begåvad reklamstudent.


Har du inte varit inne och kikat, så gör det!


Karma, jag lånar ett par av dina Berlinbilder.

Hälsa mamma!




 

  

 

      



 

Av Christina - 6 mars 2012 21:45

 



Just nu är jag en mästare på att skjuta upp saker.

Jag har en del skoljobb att göra, men att foto och umgås

har känts väldigt viktigt ett tag.


Just nu är min svägerska här och sover över.

Hon sticker vid 4.15 i morgon för att ta ett plan.

Kanske kan jag gå upp samtidigt som hon

och göra mina måsten då.


Jag ska bara sova lite först.

Godnatt!




Av Christina - 5 mars 2012 22:59






 


Minnet



Minnet lever.

Det kan ej jordas.

Det kan ej gömmas i stoft och grus.

Nej, det ska leva i fågelsången,

i blommans doft och i vindens sus.







 



Till minne av min barndomsvän.


 


 



Av Christina - 4 mars 2012 15:12



En härlig dag!


Frukost med trevliga nattgäster,

den vackra morgonfrosten,

glada barn som fick ut mig på en promenad,

maken som dragit igång tvättmaskinen,

en väntande härlig kycklingmiddag med familjen.


Önskar dig en bra vecka!



  


  


  


 



Av Christina - 3 mars 2012 17:00


       


Några bilder från min favoritstad


tagna under den gångna lediga veckan.


Go' kväll!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Translation

Fotoutmaning

 

 

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards