Alla inlägg under september 2012

Av Christina - 13 september 2012 20:45


Till fotokursen skulle vi ta med oss några bilder

som berättade lite om vårt fotograferande.


Ja, vad ska man säga?

Jag gillar blommor, dramatik,

färger och kontraster.


Här är några av bilderna jag tog med.



              




     

 

     

Av Christina - 12 september 2012 09:15




Grattis


världens bästa brorsa

som fyller år idag!



 

Av Christina - 9 september 2012 11:45



När du läser det här är jag på väg till fotokurs i fjällen.

Jag har fixat skjuts med två andra kursdeltagare

som jag inte träffat tidigare. Spännande!


Varma kläder och en massa kameraprylar

är nedpackade.


Fortsättning följer!



   

Av Christina - 7 september 2012 17:15



 


Jag har vikarierat på min förra skola under hela veckan,

promenerat på eftermiddagarna och varit på chi ball.


Jag har kommit hem så pass tidigt ibland att jag

har kunnat äta mellanmål med barnen.


Nu är det helg i allafall,

med det vanliga fredagsmyset.


Mys pys!


Av Christina - 5 september 2012 20:59


  



Grattis min son, som fyller 14 år idag!



Jag önskar dig också en bra ny


gitarrtermin.



 

Av Christina - 2 september 2012 17:25

 


Under gårdagkvällen åt vi hemlagad pizza.

Sedan bjöd dottern på sushi tillverkad av papper.

Visst är det underbart?!


Jag sitter just nu och försöker förlänga sommaren

genom att lyssna på ännu ett missat "Sommar".

Denna gång med "First Aid Kit".


Idag drog dotterns danskurs igång igen.

Denna termin går hon på "Girlie Vibe" (typ techno).


Jag hörde förresten nyligen något vackert:


"Det gäller inte att vänta ut stormarna,

utan att lära sig dansa i regnet."


Och sonen sa under vår skogspromenad att

detta minsann skulle bli den varmaste

hösten i mannaminne.


Vi får väl se!



 

Av Christina - 1 september 2012 15:50

 


Helg och tid för återhämtning.

Tyvärr utan solsken, men det gäller

att göra det bästa.



   



Barnen och jag pysslar med lite olika saker.

Vi har tänt ljus och jag har köpt ett nytt gott te.



   



Nu ska jag lyssna på "Sommar" med Gudrun Sjödén på sr.se

och greja med bilderna från dotterns klassresa.


Maken är och roar sig i Barcelona.

Det verkar rätt okej det också.




Barcelonabild från Google. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Translation

Fotoutmaning

 

 

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards