Alla inlägg under oktober 2012

Av Christina - 13 oktober 2012 01:08



Det är roligt när man kan inspirera andra.

Skolklassen jag jobbar i just nu har en

blogg där vi skriver om saker vi gör.

Det är populärt att skriva där.

Du hittar den på www.classblogg.bloggplatsen.se



 



Min kompis ska köpa en systemkamera, så vi ska ut och

fota och testa min kamera lite i helgen.


Ha det gott!






Av Christina - 9 oktober 2012 23:10


I söndags var jag ju i Vaxholms kyrka och lyssnade

på en konsert till förmån för Världens Barn.

Jag tog några kort också.


Barbershopkvartetten Trocadero uppträdde.

Nu ska de åka ut och uppträda på ett

kryssningsfartyg i Stilla Havet i ett halvår.


Jag tyckte att det lät ganska soft...



 

Foto · Musik
Av Christina - 7 oktober 2012 13:15



Detta är vad helgen har bjudit på:


Orienteringstävling


Ett nypåfyllt kaffeskåp


Och mer sol!



  

 



 



 



Och så har min dotter börjat blogga på

www.littlesister.bloggplatsen.se


Ska snart ut mot Vaxholm för att föreviga

en konsert för Världens Barn i Vaxholms kyrka.


Trevlig eftermiddag och kväll!



   

Av Christina - 3 oktober 2012 22:33


Då är det bokat och klart!

I april drar jag och en släkting

ner till Portugal och åker

flodbåt på Douro.


Jag ska läsa på mer om området,

 men det ser lovande ut!










Av Christina - 1 oktober 2012 20:14


Jag var ute och njöt av solen igår

och försökte fånga vackra höstfärger.


 


 


 



Igår kväll var jag med en vän och såg en

fantastiskt bra film - "En oväntad vänskap".




I morse tog jag en skön cykeltur till

en skola i närheten där jag kommer att

vikariera några veckor.


Ha en bra vecka!



 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Translation

Fotoutmaning

 

 

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards