Alla inlägg under januari 2012

Av Christina - 31 januari 2012 20:44

 


På vägen hem från jobbet stannade jag till vid sjön för att fotografera. Jag blev så hungrig av det att jag var

tvungen att köpa en fika. Jag skulle även åka förbi biblioteket och lämna försenade böcker, så då gällde det

att ha något i magen. Dessvärre var biblioteket stängt och saknade bokinkast, så jag blev tvungen att åka till huvudbiblioteket. På vägen dit kände jag att jag behövde lite varm soppa och sushi, så där blev det en paus

igen. Sen blev böckerna återlämnade och jag kom hem till slut. Normalt tar resan 20 minuter. Idag tog den

2 timmar. Äntligen hemma!


Av Christina - 30 januari 2012 19:09


Lördag

 

  

 

 

Måndag

 

 

 

Av Christina - 29 januari 2012 08:15


Här är vinnaren i Emelies klänningstävling!


Och ytterligare en härlig design!


  


Och tips på länken Bohemian Homes


  


Idag väntar ljusparty.

Sen kycklingsoppa med släkten. 


Ha det gott!



Mer

Av Christina - 28 januari 2012 12:39

 

Mina "små" söta barn har under hösten ägnat sig åt att läsa Suzanne Collins trilogi "Hungerspelen",

om ett slags moderna gladiatorspel i landet Panem. Kommer på bio senare i år.


Själv har jag Torbjörn Flygts "Outsider" som pågående bok. Den handlar om att bli vuxen på 90-talet.

En del igenkänning där.


Jag ska idag hämta maken på flygplatsen. Han kommer hem från sin alpvecka.

Ikväll "lånar" vi tre barn, så vi kommer att vara en härlig fembarnsfamilj.

Nu beger jag mig först ut på en promenad. Bäst att ta med sig kameran!



Av Christina - 27 januari 2012 23:48


 

Jag vill gärna tipsa om ett par väldigt matnyttiga tidningar för dig som gillar

språk och skrivande. Det är Skriva och Språk. Mycket nöje och trevlig helg!


P.S Måste bara tillägga att jag studsade över tidningen "Jeanne d´Arc Living", heminredning in "nostalgic country style". "We strive to stand out from the crowd."




Av Christina - 26 januari 2012 22:49

 


Just nu är det kväll för jämnan, tycker jag. Jag kommer hem, äter och börjar masa mig mot sängen.

Idag somnade jag kl. 20, när jag skulle se på nyheterna. Vaknade när barnen kom för att säga godnatt.

Och nu är det godnatt!  

Av Christina - 25 januari 2012 07:15

   

   


                  Vinter vid Stora Värtan 

Av Christina - 24 januari 2012 22:15

         

   

   


                         Kollektion "Mörtsjön"

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Translation

Fotoutmaning

 

 

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards