Alla inlägg under september 2012

Av Christina - 29 september 2012 08:45


 


Vill väcka er med ännu en bild från fotokursen,

tagen en morgon vid en fäbod.


Jag får se vart denna dag tar vägen.

En del vila kanske och möjligtvis en bio

i morgon. Ha det gott!



Av Christina - 27 september 2012 21:53




Google-bild


Dottern är strålande glad. I helgen ska hennes kompis bo hos oss

eftersom hennes föräldrar ska åka till ovanstående ställe,

Cinque Terre i Italien, för att vandra.


Jag tror att vi får det riktigt bra allihop.


Trevlig helg!

 

Barn · Resor
Av Christina - 24 september 2012 22:07

  




Glöm inte att köpa Rosa bandet när du står framme

vid kassan och ska betala. Som vanligt väldigt dekorativt!


Och tittade vad jag hittade framme vid kassan -

min favoritchoklad från 80-talet!


Ha det gott!



 

Av Christina - 22 september 2012 13:43



Igår kväll

trotsade jag regnet och fick en härlig,

inspirerande och väldigt rolig konsertupplevelse!


Och så fick jag några bilder också.




 


 


 


 


      

Foto · Musik
Av Christina - 22 september 2012 13:11


Igår hade jag och dottern en bra och

informativ dag på Diabetesavdelningen.

Sedan blev det sushilunch.


 



Jag tillbringade kvällen på Gröna Lund,

där jag med flera såg The Hives.



 



Idag har sonen med kompis bjudit hem klassen

för att fira deras födelsedagar.


Det var tänkt att vi skulle ha utomhusaktiviteter,

men det lutar kanske åt film istället.


Det blir bra vilket som.


   

Av Christina - 20 september 2012 23:14


Några härliga dagar har passerat.

Jag har haft möjlighet att äta lunch hemma

 hos vänner både igår och idag.


Igår var jag ute på Skarpö.

Det blev, förutom lunch, en promenad

ner till kalvarna och lite filosoferande

nere vid båtarna.



          

Av Christina - 18 september 2012 21:59


Jag befann mig i en fotobubbla förra veckan,

då jag deltog i en fotokurs i fjällvärlden.


På dagarna var vi ute i olika miljöer och provade olika tekniker.

Efter middagen var det dags att visa upp tre bilder från dagen

och få kommentarer på dessa. Väldigt skoj!


Jag visade bl.a upp dessa:



 

         


Av Christina - 15 september 2012 22:45


Nu är jag igång och försöker marknadsföra min idé,

alltså att skolklasser och föreningar säljer

mina kort från närområdet.


Här är några bilder från vinterns kollektion.



 


 


      


  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Translation

Fotoutmaning

 

 

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards