Alla inlägg under december 2011

Av Christina - 31 december 2011 17:27


Tack du som har följt med mig

på mina första steg i bloggarvärlden!

Jag har varit igång sen den 16 oktober,

men det känns som längre än så.


Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!


Barnen kom just in och sa att de hade

sett en stjärna falla.

Det bådar gott!


Bilden här ovan är från en av

årets fina sommarkvällar i Härjedalen.


Vi ses nästa år!


 
Av Christina - 31 december 2011 17:12


Designade av kreativ dotter.


   

  

Av Christina - 30 december 2011 12:15

 


Halloj! Det är Christinas dotter som är tillbaka för att gästblogga! I julklapp fick jag något som

heter "Harumika". Det är en liten provdocka som man lindar tyg runtom och sen fäster man det

i ett hål där bak med en slags pinne som medföljer. Sen om man vill kan man sätta fast klister-

märken och ädelstenar på, så att det blir finare! Här ovanför ser ni några av mina designer.


Det var allt och vi ses vid nästa gästbloggning!

PS. Den lilla hunden som är med på en av bilderna fick jag också i julklapp.

På den kan man också sätta på kläder. Det medföljer två tyger till den. DS.



Av Christina - 29 december 2011 08:31


Jag vill presentera två favorithäng i mina krokar.

Det ena är Mörtsjön. Det tar inte mer än fem minuter att gå dit.

Stanna ytterligare fem minuter, andas in stillheten och vips,

så har du fått lite snabbyoga.


Det andra stället är Rackethallen, där sonen spelar badminton på söndagar.

Här erbjuds både sport och sushi -

två favoriter på ett ställe!


 


Av Christina - 29 december 2011 08:27


Och så önskar jag mina föräldrar en härlig vistelse i fjällvärlden!


 

Av Christina - 28 december 2011 22:31


Vi var idag och besökte vänner som har flyttat in i supermyslägenhet vid Odenplan.

Efter god sopplunch blev det en tur runt kvarteret till en gammal goding: Café Ritorno.

Som vanligt hade de busat till det med namnen på kaffebrödet.


   

   


Av Christina - 27 december 2011 15:54

  

 


Gitarrprakt vid dagens besök i den lokala musikhandeln.


Av Christina - 26 december 2011 23:27

 

   


Idag möttes jag av denna blomsterprakt i den lokala blomsterhandeln.

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Translation

Fotoutmaning

 

 

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards